95% van onze beslissingen maken we onbewust.  Neuromarketeers  maken gebruik van technieken zoals EEG Scans, Eye tracking en Biometrics  om te kijken hoe wij die onbewuste keuzes maken.

Een omzetstijging van 54% behalen is hun niet vreemd. Op de site van StudioSTT lees je diverse casussen met geweldige resultaten.

Tim Zuidgeest is expert op het gebied van Neuromarketing en neemt je mee in deze bijzondere wereld.
Je zal je verbazen over hoe goed ze jouw gedrag kunnen sturen en voor je kunnen bepalen welke keuzes je maakt.

Dit is aflevering 1 van de nieuwe podcast “Invloed”. Heb je interesse in meer van dit soort afleveringen? Laat een review achter in iTunes of stuur een mail naar alex(at)ondernemerspassie.nl.

Studiostt.nl
www.newneuromarketing.com
www.sttresearch.nl

__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"62516":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"62516":{"val":"rgb(19, 114, 211)","hsl":{"h":210,"s":0.83,"l":0.45}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"62516":{"val":"rgb(19, 114, 211)","hsl":{"h":210,"s":0.83,"l":0.45}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"49806":{"name":"Main Accent","parent":-1},"3a0f6":{"name":"Accent Light","parent":"49806","lock":{"saturation":1,"lightness":1}}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"49806":{"val":"var(--tcb-skin-color-0)"},"3a0f6":{"val":"rgb(238, 242, 247)","hsl_parent_dependency":{"h":209,"l":0.95,"s":0.36}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"49806":{"val":"rgb(19, 114, 211)","hsl":{"h":210,"s":0.83,"l":0.45,"a":1}},"3a0f6":{"val":"rgb(240, 244, 248)","hsl_parent_dependency":{"h":209,"s":0.36,"l":0.95,"a":1}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
Previous
__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"49806":{"name":"Main Accent","parent":-1},"3a0f6":{"name":"Accent Light","parent":"49806","lock":{"saturation":1,"lightness":1}}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"49806":{"val":"var(--tcb-skin-color-0)"},"3a0f6":{"val":"rgb(238, 242, 247)","hsl_parent_dependency":{"h":209,"l":0.95,"s":0.36}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"49806":{"val":"rgb(19, 114, 211)","hsl":{"h":210,"s":0.83,"l":0.45,"a":1}},"3a0f6":{"val":"rgb(240, 244, 248)","hsl_parent_dependency":{"h":209,"s":0.36,"l":0.95,"a":1}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
Next

Tags

Invloed, Neuromarketing


You may also like

107: Hoe maak je een onweerstaanbare indruk met Edgar Nijdam

106: Een stortvloed aan B2B klanten met deze bijzondere hack van Massimo Gagliotti.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Want to learn more?

Check out these articles below

>