Je start een nieuw bedrijf en bedenkt een voorlopige naam.
Je denkt " ik verander hem later wel" . Alleen kom je er niet aan toe en besluit de naam zo te houden.

DAT IS EEN GROTE FOUT.

Een verkeerde keuze heeft namelijk een enorm negatieve werking op je conversie. Niet alleen dat. Je klanten begrijpen niet wat je doet. 

Het kiezen van de juiste naam levert je enorm veel geld op.
Wist je dat sommige namen je klanten juist van je afschrikken?

Wat te doen?

Floris Hülsmann to the rescue!

Floris Hülsmann is ruim 20 jaar een prijswinnend copywriter.
Sinds 2016 doet hij dit onder de vlag van Namarama, het naamcreatiebureau van Nederland dat zich specialiseerd in het ontwikkelen van onvergetelijke bedrijfsnamen.

Namarama.nl


Tags


You may also like

125: Transformeer je bedrijf in een Money-Making Machine met Femke Hogema

125: Transformeer je bedrijf in een Money-Making Machine met Femke Hogema

124: Hoe gebruik je “relational capital” voor een stortvloed aan B2B klanten met Christiaan Bouwmeester

124: Hoe gebruik je “relational capital” voor een stortvloed aan B2B klanten met Christiaan Bouwmeester
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Want to learn more?

Check out these articles below

>