Stel je eens voor dat je de kracht van verhalen combineert met de nieuwste technieken uit de gedragspsychologie? In het nieuwste boek van Paul Hillesum lees je precies hoe je dat voor elkaar krijgt. 

SUPERCHARGE YOUR STORIES

Paul Hillesum begint zijn carrière als stagiair bij reclamebureau D’Arcy op de afdeling strategie. Voor grote A-merken creëerde hij uitingen en campagnes. Zo werkte hij onder andere voor KPN, Oxfam Novib, Heinz, Nuon, Telfort, Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Renault, WarChild, Ben&Jerry’s, De Rijksoverheid, Rabobank, XS4ALL en GVB. Paul is mede-oprichter van creatief contentbureau Truman

Download hier het True Story Canvas
https://www.trumanamsterdam.com/
https://www.alexliehappo.nl/


Tags


You may also like

152: leiderschap in de nieuwe economie met Bart van den Belt

152: leiderschap in de nieuwe economie met Bart van den Belt

151: Trigger Customer Action NOW with Nancy Harhut ( Behavioral Science in Marketing)

151: Trigger Customer Action NOW with Nancy Harhut ( Behavioral Science in Marketing)
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Want to learn more?

Check out these articles below

>