Stel je eens voor dat je de kracht van verhalen combineert met de nieuwste technieken uit de gedragspsychologie? In het nieuwste boek van Paul Hillesum lees je precies hoe je dat voor elkaar krijgt. 

SUPERCHARGE YOUR STORIES

Paul Hillesum begint zijn carrière als stagiair bij reclamebureau D’Arcy op de afdeling strategie. Voor grote A-merken creëerde hij uitingen en campagnes. Zo werkte hij onder andere voor KPN, Oxfam Novib, Heinz, Nuon, Telfort, Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Renault, WarChild, Ben&Jerry’s, De Rijksoverheid, Rabobank, XS4ALL en GVB. Paul is mede-oprichter van creatief contentbureau Truman

Download hier het True Story Canvas
https://www.trumanamsterdam.com/
https://www.alexliehappo.nl/


Tags


You may also like

147: ALAN WEISS ON HOW TO DOMINATE YOUR MARKET WITH A VALUE-BASED APPROACH

147: ALAN WEISS ON HOW TO DOMINATE YOUR MARKET WITH A VALUE-BASED APPROACH

146: De enige manier hoe jij de aandacht krijgt. Own the room met presentatiecoach Pauline Pater.

146: De enige manier hoe jij de aandacht krijgt. Own the room met presentatiecoach Pauline Pater.
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Want to learn more?

Check out these articles below

>