4: Neuromarketing | De toekomst van Neuromarketing met Carla Nagel, directrice van het NMSBA (Neuromarketing Science and Business Association)

Voor iedereen met een diepe interesse in Neuromarketing. Carla is directrice van het NMSBA  (Neuromarketing Science and Business Association) wat Neuromarketing wereldwijd promoot.  Ze organiseert diverse events zoals het Neuromarketing World Forum ( 29-31 maart 2017 in Londen) en het Shopper Brain Conference ( 22-23 juni Chicago). Daarnaast kun je lid worden van de community om op de hoogte te blijven van de nieuwste innovaties.

Blijf op de hoogte van alle aflevering en schrijf je hier in.
Laat een review achter in iTunes en laat weten wie je te gast wil zien in de volgende afleveringen.

Alex Lie-Hap-Po
 

Click Here to Leave a Comment Below 0 comments

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten