Je hebt een idee voor je bedrijf. Je weet precies wat je gaat doen.
Alleen loop je tegen een gigantisch muur aan.

Het vraagstuk der vraagstukken.

Het kiezen van je bedrijfsnaam. Is dit allemaal overdreven?
Wanneer je ondernemer bent of van plan bent te worden weet ik
zeker dat je hier ook tegenaan bent gelopen. Je bedrijfsnaam is
namelijk gigantisch belangrijk. Veel ondernemers denken hier
niet bij na, maar de gevolgen zijn enorm.

Het is het uithangbord van je onderneming. Een verkeerde keuze
kan desastreuze gevolgen hebben. En zomaar veranderen gaat je
veel geld kosten. Dus zorg dat je naam precies de klanten aantrekt
die jij wil hebben.

Vandaag praat ik met Floris Hülsmann eigenaar van Namarama.
Een naamcreatie adviesbureau. Hij heeft opdrachtgevers zoals de
ABN AMRO en de Volksbank en heeft diverse prijzen gewonnen
voor zijn campagnes.
Hij is ook auteur van het bestselling boek “Maak je naam onvergetelijk”.

Gelukkig helpt Floris je om de perfecte bedrijfsnaam te kiezen.
Een naam die precies uitdraagt waar je bedrijf voor staat.
Een naam die lekker klinkt. Een naam die onvergetelijk is.

Er zijn enorm veel factoren waar een goede en onvergetelijke naam aan
moet voldoen. Het is niet vreemd dat je deze stappen niet weet.
Het is namelijk een vak apart.

Het heeft mij in ieder geval flink aan het denken gezet over de naam van
mijn nieuwe onderneming.

Dus neem geen risico en maak gebruik de kennis van dé expert op dit gebied.

namarama.nl

 

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>

14 t/m 17 September 2020

Word de expert in je markt

Meer dan 25 experts van wereldklasse delen 

hun bewezen systemen en strategieën tijdens dit virtuele event.

​Tijdelijk gratis toegang.

00
Dagen
00
Uren
00
Minuten
30
Seconden